تب ِماه

هرشب ستاره ای به زمین می کشند و باز ... این آسمان غم زده غرق ستاره هاست

تب ِماه

هرشب ستاره ای به زمین می کشند و باز ... این آسمان غم زده غرق ستاره هاست

تب



_ خب ... گفته بودی وبلاگ داری ؟

: نه ؟

_ نداری ؟

: نه !

_ قبلا هم نداشتی ؟

: نه !

_ جی میل داری ؟

: نه !

_ آدرس ای میل ات رو بنویس !

: ...

_ آدرس وبلاگت چی  بود ؟

: ندارم !

_ ایمیلت رو دوباره بخون !

: ...

_ جی میل ات رو هم دوباره بگو !

: ندارم ... گفتم ندارم !

_  آدرس وبلاگ جدید یا قبلی ؟

: ندارمممم ...

_ چرا جی میل نداری ؟

: دوست نداشتم

_ پس چند تا ایمیل داشتی ؟

: یکی !

_ چند تا وبلاگ داشتی ؟

: نداشتمممم ...

_ گفتی فیلتر شده بودی ؟

: نه ... نهههه

_ صداتو بیار پایین ! ... حالا بگو اسمش چی بود ؟

: تب ... تب ... تب دارم ... ولم کنید ! ولم کنید !

...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.abrechandzelee.blogsky.com/

میدونم برات سخت بوده این خونه عوض کردن...ولی خوشحالم که دوباره جایی برای خوندنت داریم...هرچقدر هم که تلخ باشه میدونیم که پشتش یه مهتاب نشسته که تبدارش هم زیباتر از تمام دنیاس...به امید روزی که تب بره و فقط مهتابش بمونه...از اون مهتاب ها که بسه واسه روشن کردن تمام شبای دنیا...ایمان دارم عمر روزای بد انقدر کوتاهه که اون شب مهتابی رو خواهیم دید...

خیلی ... خیلی سخت بود ...
شروع دوباره خیلی سخت بود ...
الان تنها خوشحالی من اینه که جایی برای دوباره کنار هم بودن دارم ...
ممنونم که تلخی مهتاب رو انقدر دوستداشتنی تعبیر می کنی ...
ممنونم که انقدر محکم ایمان داری که دل من می لرزه ...

میکائیل جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://sizdahname.blogsky.com

چشمانم هر روز به اسمان میدوختم که کی باز مهتاب طلوع خواهد کرد .. شاید از گمراهی من بود ...مهتاب بود و من نبودم ...
حرف های قشنگ حمید رو بی تکرار برایت تکرار میکنم
امیدم اینه که مهتابت اونقدر پر نور باشه گه جای هر خورشید کذایی رو تو این دنیا پر کنه
از برگشتنت خوشحالم

میکائیل عزیز ...
همیشه لطف داشتی
و چقدر من بی معرفتم
ممنونم ...
ممنونم ...

سهبا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام مهتاب بی تابم .... قرارت بر تابیدن مدام باشد ماه مهربان من ... بتاب تا آسمان روشن شود به تابیدنت ...
خوش آمدی نازنینم .

مامان نرگس ...
...

محبوبه پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ق.ظ http://sayeban.blogfa.com

چه خوب که اینقدر ها باهوش نیستن که بفمن تب ات ایهام دارد....

ذره ای از هوش بهره ندارند محبوب ...
آخر تبمان دامنشان را می گیرد ...
می گیرد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد